Kuidas sünnib üks koduleht Martin Design’is

Toimiv koduleht ei sünni juhuslikult – see saab teoks strateegia, selguse ja koostöö kaudu. Vaata, kuidas Martin Design'is see protsess toimub.

Koduleht ei ole lihtsalt ilus visiitkaart. Hea koduleht on nagu hästi toimiv kodu. Seal on oma loogika, hubasus, ilus vaade ja lihtne on tulla külla. Kui keegi usaldab mulle oma kodulehe loomise, on see minu jaoks alati midagi enamat kui lihtsalt töö – see on vastutus luua koht, mis aitab tema ettevõttel kasvada ja annab edasi tema väärtused.

Selles postituses räägin, kuidas minu tööprotsess välja näeb. Kui sa oled mõelnud uue kodulehe tellimisele, aga tunned kahtlust, kas see protsess on arusaadav, turvaline ja sinu jaoks jõukohane, siis loodan, et allolev aitab sul seda selgust saada.


1. Tutvumine ja eesmärkide kaardistus

Kõik algab ühest rahulikust vestlusest. Küsin palju küsimusi, kuulan tähelepanelikult ja aitan sul selgust saada selles, mida tegelikult vajad. Sageli juhtub, et klient tuleb sooviga “teha uus koduleht”, aga meie vestlusest selgub, et vaja on enamat: paremat nähtavust, usaldusväärset kuvandit või selgust, kuidas turunduses ise eesmärgipärasemalt tegutseda.

“Tänu Martiniga koostööle on mul selge sihtgrupp, keda ma jaksan kanda ja kellele on mõnus tööd teha.”

– üks klient pärast projekti valmimist

2. Visuaalne ja sisuline vundament

Enne kui hakkan midagi “ehitama”, selgitame koos välja:

  • milline on sinu brändi iseloom ja toon,
  • kes on su klient ja mis teda köidab,
  • millised visuaalsed valikud (värvid, fondid, stiil) aitavad luua usaldust ja mõju.

Ma ei oota, et sul oleks kõik see eelnevalt selge. Minu roll on aidata sul need vastused leida – rahulikult ja süsteemselt.

3. Selge struktuur ja sisuplaan

Hea koduleht töötab strateegiliselt. See juhib külastaja samm-sammult edasi:

  • kes sa oled →
  • mida sa pakud →
  • miks sinult tellida →
  • kuidas sinuga ühendust võtta.

Koostame lehtede ja sektsioonide plaani, mis teenib sinu eesmärke, mitte lihtsalt täidab tühja ruumi.

4. Disain ja ehitus – ilu ja loogika koos

Nüüd algab kujundamine. Disainin kodulehe, mis on visuaalselt harmooniline, unikaalne ja arusaadav. Iga kujunduselement teenib eesmärki – pole midagi liigset ega juhuslikku. Kui oled kujunduse heaks kiitnud, ehitan lehe valmis WordPressi platvormil. Kasutan tööriistu, mis võimaldavad hiljem vajadusel sisu ka iseseisvalt muuta.

5. Testimine ja viimistlus

Kontrollin, et leht töötab laitmatult nii arvutis, telefonis kui ka tahvlis. Sisu on SEO-sõbralik, leht on turvaline ja laadimiskiirus optimeeritud. Vajadusel aitan sind ka teksti, fotode või tõlgetega.

6. Lehe avalikustamine ja toetus

Teen kõik vajalikud seadistused (nt Google’ile nähtavaks muutmine) ja leht saab minna eetrisse. Soovi korral olen olemas ka hiljem – regulaarse hoolduse, muudatuste, disainitoe või nõuandega.


See ei ole konveier – see on koostöö

Minu jaoks ei ole koduleht lihtsalt tellimus. See on ühine loomine, kus sina tood oma ettevõtte olemuse ja eesmärgid, mina aitan need struktureerida ja kujundada. Paljud kliendid ütlevad, et nad tundsid end esimest korda kuulatud ja mõistetuna.

Kui sa soovid kodulehte, mis ei ole lihtsalt ilus, vaid ka töötab ja esindab sind väärikalt, siis oled väga oodatud 20-min videokohtumisele. Võid julgelt küsida nõu, ilma et peaksid kohe tellima. Aitan sul asjades selgust saada. 

“Ma soovitaks Martini teenust kindlasti teistele, sest ta on südamega asja juures, ta ei anna niisama alla ja oli näha, et ta ei tahtnud kuidagi kergelt läbi minna meie projektist. Ja ta oli väga põhjalik.”

– üks klient pärast kodulehe valmimist

Kirjuta mulle või loe teisi artikleid, kuidas koduleht saab sinu ettevõtet aidata turunduse, müügi ja teenindusega.


Koduleht ei ole lihtsalt ilus visiitkaart. Hea koduleht on nagu hästi toimiv kodu. Seal on oma loogika, hubasus, ilus vaade ja lihtne on tulla külla. Kui keegi usaldab mulle oma kodulehe loomise, on see minu jaoks alati midagi enamat kui lihtsalt töö – see on vastutus luua koht, mis aitab tema ettevõttel kasvada ja annab edasi tema väärtused.

Selles postituses räägin, kuidas minu tööprotsess välja näeb. Kui sa oled mõelnud uue kodulehe tellimisele, aga tunned kahtlust, kas see protsess on arusaadav, turvaline ja sinu jaoks jõukohane, siis loodan, et allolev aitab sul seda selgust saada.


1. Tutvumine ja eesmärkide kaardistus

Kõik algab ühest rahulikust vestlusest. Küsin palju küsimusi, kuulan tähelepanelikult ja aitan sul selgust saada selles, mida tegelikult vajad. Sageli juhtub, et klient tuleb sooviga “teha uus koduleht”, aga meie vestlusest selgub, et vaja on enamat: paremat nähtavust, usaldusväärset kuvandit või selgust, kuidas turunduses ise eesmärgipärasemalt tegutseda.

“Tänu Martiniga koostööle on mul selge sihtgrupp, keda ma jaksan kanda ja kellele on mõnus tööd teha.”

– üks klient pärast projekti valmimist

2. Visuaalne ja sisuline vundament

Enne kui hakkan midagi “ehitama”, selgitame koos välja:

  • milline on sinu brändi iseloom ja toon,
  • kes on su klient ja mis teda köidab,
  • millised visuaalsed valikud (värvid, fondid, stiil) aitavad luua usaldust ja mõju.

Ma ei oota, et sul oleks kõik see eelnevalt selge. Minu roll on aidata sul need vastused leida – rahulikult ja süsteemselt.

3. Selge struktuur ja sisuplaan

Hea koduleht töötab strateegiliselt. See juhib külastaja samm-sammult edasi:

  • kes sa oled →
  • mida sa pakud →
  • miks sinult tellida →
  • kuidas sinuga ühendust võtta.

Koostame lehtede ja sektsioonide plaani, mis teenib sinu eesmärke, mitte lihtsalt täidab tühja ruumi.

4. Disain ja ehitus – ilu ja loogika koos

Nüüd algab kujundamine. Disainin kodulehe, mis on visuaalselt harmooniline, unikaalne ja arusaadav. Iga kujunduselement teenib eesmärki – pole midagi liigset ega juhuslikku. Kui oled kujunduse heaks kiitnud, ehitan lehe valmis WordPressi platvormil. Kasutan tööriistu, mis võimaldavad hiljem vajadusel sisu ka iseseisvalt muuta.

5. Testimine ja viimistlus

Kontrollin, et leht töötab laitmatult nii arvutis, telefonis kui ka tahvlis. Sisu on SEO-sõbralik, leht on turvaline ja laadimiskiirus optimeeritud. Vajadusel aitan sind ka teksti, fotode või tõlgetega.

6. Lehe avalikustamine ja toetus

Teen kõik vajalikud seadistused (nt Google’ile nähtavaks muutmine) ja leht saab minna eetrisse. Soovi korral olen olemas ka hiljem – regulaarse hoolduse, muudatuste, disainitoe või nõuandega.


See ei ole konveier – see on koostöö

Minu jaoks ei ole koduleht lihtsalt tellimus. See on ühine loomine, kus sina tood oma ettevõtte olemuse ja eesmärgid, mina aitan need struktureerida ja kujundada. Paljud kliendid ütlevad, et nad tundsid end esimest korda kuulatud ja mõistetuna.

Kui sa soovid kodulehte, mis ei ole lihtsalt ilus, vaid ka töötab ja esindab sind väärikalt, siis oled väga oodatud 20-min videokohtumisele. Võid julgelt küsida nõu, ilma et peaksid kohe tellima. Aitan sul asjades selgust saada. 

“Ma soovitaks Martini teenust kindlasti teistele, sest ta on südamega asja juures, ta ei anna niisama alla ja oli näha, et ta ei tahtnud kuidagi kergelt läbi minna meie projektist. Ja ta oli väga põhjalik.”

– üks klient pärast kodulehe valmimist

Kirjuta mulle või loe teisi artikleid, kuidas koduleht saab sinu ettevõtet aidata turunduse, müügi ja teenindusega.

Disainistuudio OÜ

Reg. kood: 16391403

Kooli tee 5-11, Paikuse, 86602
Pärnu, Eesti